Bemutatkozik a 21. század Könyvelése!
A ZSI-ROda Számviteli Szolgáltató és Adótanácsadó vállalkozás Bt. formában 1996, korlátolt felelősségű társaságként 2008 óta nyújt teljes körű számviteli és adótanácsadói szolgáltatásokat. Célunk, hogy valós idejű könyvelési folyamataink révén a vezetői döntéseikhez szükséges gazdasági információkat legalább heti rendszerességgel biztosítsuk. A modern üzleti világ elvárásainak megfelelően folyamatos tanácsadási szolgáltatásokkal is támogatjuk ügyfeleinket.
Szolgáltatásaink:
Gondoskodunk, az összes pénzügyi tranzakció pontos és időbeni nyilvántartásáról, így Ön folyamatosan tisztában lesz vállalkozása pénzügyi helyzetével. Munkánk részeként napi szinten használjuk a NAV online adatbázisát, amellyel követjük a beérkező és kimenő számlákat, ezzel feltárva az esetleges hiányzó bizonylatokat vagy eltéréseket.
Számviteli, adózási szolgáltatásunk körében ügyfeleink számára megbízható adóhatósági képviseletet kínálunk, amelyet Kőszegi Eszter, az iroda ügyvezetője, tapasztalt adótanácsadóként, lát el. Korszerű integrált vállalatirányítási rendszert alkalmazunk, ezzel lehetővé téve partnereink számára, hogy elektronikus úton, a legrugalmasabban adják át könyvelési anyagukat. Informatikai innovációnk eredményeként év elejétől ügyfeleink folyamatosan nyomon követhetik gazdasági eredményeiket, támogatva ezzel a vezetői döntéshozatalt és elkerülve az iratanyag többszöri feldolgozását.
Rendszerünk nem csupán a kettős könyvvitel zökkenőmentes lebonyolítására optimalizált, hanem hatékonyan integrálható más szoftverekkel, széles körű lehetőséget nyújtva az informatikai folyamatok gazdaságos, hatékony tovább szervezéséhez. Ezzel segítjük Önt abban, hogy a cégvezetés a fő tevékenység sikerére koncentráló stratégiai döntéseket tudjon hozni. Adótanácsadási igény-, esetén feltárjuk a legoptimálisabb adózási lehetőségeket, hogy legjobban használhassa ki a rendelkezésére álló forrásokat.
Közreműködésünkkel munkatársai fizetése mindig pontosan érkezik, így Önnek nem kell aggódnia a számfejtés bonyolultsága miatt. Tapasztalt szakértőnk segítségével cége dinamikus és hatékony munkaerő-kezelést valósíthat meg. Igény esetén teljes körű társadalombiztosítási kifizetőhelyi feladatmenedzsmentet biztosítunk. Együttműködve optimalizáljuk munkaügyi folyamataikat, garantálva a jogszabályok betartását és a vonatkozó feladatok hatékony teljesítését.
Ügyfeleink között nemcsak gazdasági vállalkozások széles köre található meg, de magán egészségügyi szolgáltatók, civil- és egyéb szervezetek, nonprofit társaságok, szövetkezetek, valamint külkereskedelmi tevékenységet folytató cégek is. Számviteli és adózási szolgáltatásaink során gondoskodunk a vonatkozó jogszabályok betartásáról, és támogatjuk a zökkenőmentes működést.
Ügyvezetőnk Kőszegi Eszter, első diplomáját követően különböző felsőfokú szakképesítéseket szerzett, köztük adótanácsadói és mérlegképes könyvelői végzettséget, valamint 2023 ban egészségügyi szakmenedzseri diplomát is, így alapos ismeretekkel rendelkezik az egészségügyi jogszabályok, finanszírozás és kontrolling területén is. Lépjünk közösen egy sikeres jövő felé, ahol a részletek valóban számítanak!