SZÉKHELY SZOLGÁLTATÁS

Az Iroda, Amely Törődik Önnel!

Szeretettel üdvözöljük irodánk székhely szolgáltatásának bemutató oldalán! Büszkék vagyunk arra, hogy az Ön cégének is székhely használatot biztosíthatunk a 1046 Budapest, Erdősor út 7. fsz. 4. ajtó címen található irodánkban.

Fontos kiemelnünk , hogy ez a lehetőség a számviteli-, és adózási szolgáltatásainkat igénybe
vevő ügyfeleink által, a könyvelési szerződésük időtartam alatt vehető igénybe.

Miért válassza a székhely szolgáltatásunkat?

  • Kényelmes címhasználat: Lehetősége van címünket székhelyként bejelenteni a
    Cégbíróságra, egyszerűsítve ezzel az adminisztrációt.
  • Gondoskodó ügyintézés: Mi átvesszük és továbbítjuk a Cége részére érkező postai
    küldeményeket, így nem kell aggódnia a fontos üzleti levelek elvesztése miatt.
  • Tárgyalási lehetőség: Miután helyben tároljuk szerződéses partnereink
    dokumentumait, szükség esetén előre egyeztett időpontban, legfeljebb 4 főre tárgyalási
    helyszínként irodánk is rendelkezésére állhat.
  • Előzetes Tájékoztatás: Ügyfeleinket előre egyeztetett módon tájékoztatjuk minden
    fontos eseményről.

 

Kézbesítési Megbízás Szolgáltatásunk

Ha Cége nemzetközi vállalkozásban érdekelt, azaz a külföldi tulajdonos, vagy választott tisztségviselő nem rendelkezik magyarországi lakhellyel, kézbesítési megbízottként is szívesen segítünk! Ezen szolgáltatásunkkal zökkenőmentessé tesszük a bírósági és más hatósági kommunikációt, biztosítva, hogy semmi lényeges körülmény ne kerülje el a
figyelmét.

Bizalom és Tapasztalat!
Velünk kézben tarthatja adminisztratív ügyei irányítását – mi azért dolgozunk, hogy
támogassuk, és megkönnyítsük vállalkozása mindennapjait.

Készen áll a hatékonyabb pénzügyi adminisztrációra?

Ne habozzon, lépjen kapcsolatba velünk még ma, hogy megbeszéljük, hogyan tudunk segíteni
üzleti céljai elérésében!

Elérhetőségeink