Munkaügyi tanácsadás, bér és társadalombiztosítási ügyintézés

Optimalizáljuk a teljesítményt, csökkentjük a terheket
A mai versenyorientált világban minden vállalkozás célja az adminisztratív terhek csökkentése, a működés optimalizálása. Ennél fogva a munkaügyi folyamatok kiszervezése olyan stratégiai döntés lehet, amely megadja vállalkozásának a szükséges lendületet.
Miért válassza a munkaügyi kiszervezést?
Hatékony munkafolyamatok: szolgáltatásunk célja, hogy optimalizálja és modernizálja munkaügyi folyamatait, garantálva a jogszabályok maradéktalan betartását. Mindezeket munkatársaink szaktudásának köszönhetően, az Ön csapatával szorosan együttműködve biztosítjuk.
Összpontosítás az alaptevékenységekre: szabadítsa fel belső erőforrásait, és fókuszáljon fő tevékenységeire, miközben mi kezeljük a munkaügyi és társadalombiztosítási feladatait. Az innováció és növekedés motorja lesz vállalkozásában az a szabadság, amit mi biztosítunk.
Átláthatóság és pontosság: a szervezet minden szegmensében átláthatóbb működést biztosítunk, valamint magas szintű precizitás révén garantáljuk a gyors és egyszerű ügyintézést.
Megbízhatóság és tervezhetőség: szolgáltatásunkkal az Ön költségei jobban tervezhetővé válnak, mivel az adminisztrációs terhek átláthatóbbak és kiszámíthatóbbak lesznek.
Szolgáltatásaink közé tartozik:
Komplex munkaügyi tanácsadás
Tanácsadónk, naprakész a munkarend kialakításában, a munkaidő beosztás tervezésében, a munkaszerződések előkészítésében. Folyamatos konzultációink segítik a munkaügyi jogszabályok betartását. Munkatársunk naprakész a munkaügyi jogszabályokkal, a bérezési és juttatási rendszerekkel, valamint a munkaerőpiaci trendekkel kapcsolatban.
Teljes körű bérszámfejtés
Tapasztalatból tudjuk, hogy a bérszámfejtési munka rendkívül összetett, nagy odafigyelést és szaktudást igénylő feladat. Szerves része a könyvelőiroda mindennapi életének és az esetek többségében szorosan összefügg a többi adminisztrációval.
A bérszámfejtő munkája nem csak a bérszámfejtés, ki- és beléptetés intézéséből, a munkaügyi ellátásából, hanem a megfelelő jogviszonyok, a munkarend, a munkaidő tervezés, nyilvántartás kialakításából és működtetéséből áll.
Társadalombiztosítási ügyintézés
TB szakember a munkavállalók társadalombiztosítási ügyeit intézi, a nyilvántartásokat vezeti és az ellátásokat számolja el. Ahhoz, hogy ez a munkafolyamat zökkenőmentes legyen, elsősorban megfelelő, alapos szaktudással rendelkező ügyintézőre és naprakész nyilvántartásra van szükség. A szaktudás a tanácsadás szempontjából is fontos, hiszen a munkavállalók szükség esetén az ő segítségét kérik az ellátások igényléséhez. A naprakész nyilvántartás pedig itt is jogszabályi követelmény.
Társadalombiztosítási kifizetőhelyi feladatok ellátása
100 fő feletti létszám esetén a foglalkoztatónak tb-kifizetőhelyet kell működtetnie, vagy megállapodást kell kötnie egy olyan vállalkozással, amely a megfelelő kompetenciákkal rendelkezik ezen feladat ellátására. Kifejezetten erre kvalifikált szakember láthatja el a tb-ügyintézés során felmerülő kötelező egészségbiztosítási-, továbbá családi ellátásokat: betegségi, gyermekápolási, baleseti, üzemi baleseti táppénz, terhességi-gyermekágyi segély, GYED megállapítás, az ellátási jogosultság időtartamának figyelemmel kisérése, számfejtések, kifizetések.
Kérjen tőlünk árajánlatot!
ZSI-ROda Kft. | Minden jog fenntartva ©
1046 Budapest, Erdősor u. 7.
zsiroda@zsiroda.hu
+36 30 986 3301
Kapcsolat | Adatkezelési tájékoztató







